неделя, 7 октомври 2012 г.

"Предай нататък...Moleskine и късче любов"

Здравейте :)

Сигурно се чудите, какво се случва с този бележник.. Еми това, което мога да ви кажа е, че преди 2 седмици отпътува от моите ръце и стигна до следващата щастливка, която трябва да го попълни или вече го е попълнила.. Имах лека липса на компютър през изминалото време и снимките седяха тъжни в картата на фотоапарата.. До днес!!! Толкова се радвам, че ще мога да споделя своите странички най-накрая с всички :)

Удивена бях, колко е набъбнал само след първите 16, страхотни между другото, творения.


След като влюбено ги разглеждах вечерта, в която взех тефтера.. Отворих и видях моите празни странички и тогава установих, че още не съм решила какво да направя с тях.

Все пак вдъхновение дойде. Не се получи нищо кой знае колко впечатляващо като техника или изпълнение, но пък стана семпло, нежно и казва една голяма истина. Ах, как ми се иска повече неща в живота да са по-прости, по-нежни и да казват истини...


Не можах да направя тефтера по-тънък, но пък си взех още едни кадър от него след като и аз оставих своята следа в него.


Благодаря ти, Тони, че даде живот на тази прекрасна инициатива. Забавлявах се много докато създавах това парченце от една наистина удивителна творба :)

Проследете пътя на бележника http://toni-inspiration.blogspot.com/2012/02/blog-post_406.html

Очаквам с нетърпение следващите страници, така че смело момичета :)

3 коментара:

Маги каза...

Въпреки че още не съм измислила какво да направя за моите страници, нямам търпение вече да дойде и при мен. :) Много ми харесва какво си направила.

Toni каза...

Eхааа, колко огромен е станал бележникът... Вече искрено се съмнявам, че ще съумее да се върне при мен:)
Стела, благодаря ти и за снимките на бележника, и за твоите красиви страници!

Valchen каза...

Уау, бележникът наистина страшно е набъбнал! Страхотни странички, с наистина страхотно послание!

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;