четвъртък, 18 ноември 2010 г.

Първи впечатления, след моето притеснително начало..

Здравейте отново,
 Снощи, след моето срамежливо първо постче, дълго време се мотах из чуждите блогове, почнах да следя част от тях, защото са пълни с красоти. През нощта съм получила първия си коментар и първия си последовател. И ми стана много уютно тук. Установих, че много ми харесва и почвам все по-смело да мисля, че бързичко ще се почувствам много на място при вас щом така неизбежно срещам сродни души :) ..
 Намерих си снощи две предизвикателства, които не мога да подмина току-така и колкото и да ми се искаше първо в 1-2 поста да събера всичко, което имам налично в момента излязло изпод моите леко сръчни ръчички, ще се включа в тях и това ще са първите ми постове с мои неща.. 
  Надявам се да ви харесат..
  До скоро..

0 коментара:

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;