сряда, 16 февруари 2011 г.

Минималистична картичка..

 Да, заглавието ясно си го казва - ще се пробвам в предизвикателството на Тони.. Не знам дали ще ми дойде по добра идея на ум, за това бързам да се включа с това кафяво творение..
  Трудно ми беше да реша кога да спра да слагам неща по картичката, как ли не въртях цветчетата, как ли не ги подреждах.. Но в крайна сметка се получи нещо, което мен ме удовлетворява като резултат.. Ще чакам да чуя и вашите мнения и мнението на Тони, за да разбера дали съм успяла да се впиша в минималистичния стил :)


3 коментара:

Toni каза...

О, на мен много ми харесва. Интересна картичка, която спокойно може да бъде отнесена към минимализма. Пък и всеки има свободата да направи точно толкова минималистична картичка, колкото му допада на него самия :)

Nelka каза...

Наистина е много интересна, много ми харесват хартийте, които си използвала, и цветчетата са се получили много идейни

Neli каза...

Чудесна е! Поздрави!

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;