сряда, 16 февруари 2011 г.

Минималистична картичка..

 Да, заглавието ясно си го казва - ще се пробвам в предизвикателството на Тони.. Не знам дали ще ми дойде по добра идея на ум, за това бързам да се включа с това кафяво творение..
  Трудно ми беше да реша кога да спра да слагам неща по картичката, как ли не въртях цветчетата, как ли не ги подреждах.. Но в крайна сметка се получи нещо, което мен ме удовлетворява като резултат.. Ще чакам да чуя и вашите мнения и мнението на Тони, за да разбера дали съм успяла да се впиша в минималистичния стил :)


3 коментара:

Toni каза...

О, на мен много ми харесва. Интересна картичка, която спокойно може да бъде отнесена към минимализма. Пък и всеки има свободата да направи точно толкова минималистична картичка, колкото му допада на него самия :)

Nelka каза...

Наистина е много интересна, много ми харесват хартийте, които си използвала, и цветчетата са се получили много идейни

meliha каза...

My Summer Car Benzeri Oyunlar
Warband Benzeri Oyunlar
Detroit Benzeri Oyunlar
Slither io Benzeri Oyunlar
The Last of Us Benzeri Oyunlar
S4OT

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;