понеделник, 12 март 2012 г.

Скицирате ли идеите си?

 Аз, да. Скицирам идеята за всеки проект, който ми хрумва и знам, че няма да седна и да го направя веднага. Не само за картичи, а и за всичко друго, което излиза от моята глава като идея. Ето как изглежда импровизираната ми вдъхновяваща коркова дъска в момента:


 Има причина да е толкова празна и тя е, че попаднах на ето това в блога "KWernerDesign" преди известно време в интернет. Една прекрасна идея, която ми позволява да правя скици докато съм в университета и да не ги губя или запилявам някъде докато се прибера. Ето и моето творение:


 За да ви спестя притесненията ще ви кажа, че нито съм добра в рисуването, нито се старая да създам някакво произведение на изкуството в това своеобразно тефтерче :) То си е за мен и е за когато пак намеря време да създам проектите, на които съм дала едно виртуално начало в него, така че единственото важно е аз да разбера, какво съм имала предвид като съм запазвала идеята си, а за това не се изисква някакъв специален талант.


 Надписът за мен определено е значещ и много ми харесва :) Радвам се, че успях да го запазя читав, чак за този проект, на няколко пъти съм сикала да сложа това тагче на картичи, но накрая го запазвах. Явно си е чакало този проект :)


 Това от мен за сега, надявам се скоро да ви покажа нещо, което не е снимано преди 1 месец :Р :) Но като че ли за сега съм в творчески отлив :) До скоро.

2 коментара:

Plamnito каза...

Много полезна идея! И урока е много лесен! Пожелавам ти по-често да си правиш ново тефтерче!

Ганима каза...

Чудесна идея :). Ще се възползвам от нея, пък да видим какво ще излезе. Благодаря за споделянето :).

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;