неделя, 10 юни 2012 г.

Ном и лимоновите мъфини.

Ном е един син сладур.. Все е гладен.. Все нещо търси да яде..




Днес си изпроси да му направя лимонови мъфини.. И ето на следващата снимка, как се готви да си похапне сладко сладко първия..


Преди да налапа останалите успях да ги щракна и тях..


Тук вече са останали само трички..


Та за лимоновите мъфини, много се постарах.. От известно време се събираме с приятели и все им правя различни видове мъфини, пробвала съм вече 6-7 рецепти от една дебела цветна книга, къде успешни, къде не до толкова успешни.. Фаворити обаче си ми остават лимоновите, тях направих първо, още преди да си закупя книгата, и още първия път си станаха вълшебни.. Тези са третата ми лимонова изява и са все така вкусни. Рецептата взех от http://kokicheto.blogspot.com/ , но този път малко я поразнообразих, като добавих лимонова есенция и освен това когато разсипвах сместа във формичките я добавях на две части и между тях сложих на половината орехи, а на другата стафиди. Получи ми се много интересно. Макар на сенчеста следобедна светлина щракнах сладурите, за да ви се похваля. Страхотно похапване са докато учиш за изпит. Ном ще потвърди. :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;