неделя, 12 юни 2011 г.

Цветно настроение и добри идеи..

Здравейте,

Днес получих внезапно желание, да направя този блог повече от мястото, в което показвам картичките си. Обикновено в постовете си съм лаконична, рядко казвам нещо извън обяснението как и защо е направена картичката и може би това няма да се промени много. Но ми дойде муза да направя и нещо не чак толкова оригинално, което всъщност много блогъри правят - да ви показвам добри идеи и красивите неща намерени из нета. Преди година-две тотално бях обзета от идеята за Направи си сам ( DIY = Do It Yourself ). Всъщност от там се стигна до картичките, първо през аксесоари и бижута, през скрапбукинг ( на който всъщност само съм се възхищавала, още не съм се опитвала да правя албуми, но има време :) Та в дните, когато не съм в сесия и имам време, разглеждам огромен брой сайтове и блогове с прекрасни идеи и нашарени с много цветове и добро настроение. За това ще се опитам веднъж седмично ( много вероятно неделя ) да подбирам това, което ми е легнало на сърцето :)

Нещата, които ще ви покажа днес са стари, изровени и подбрани са от многото отметки, запазени през дните в обиколки на интернет пространството, така че може да сте ги срещали, виждали и дори правили. Но, ако не сте, надявам се да ви харесат :)


1. Гирлянд от плат :
Виж как да го направиш ТУК.



 



 

2. Да си направим кламери:
Ето КАК.










3..Smashing Magazine в началото на всеки месец постват невероятно яките wallpaper-и на много талантливи дизайнери от цял свят.. Непременно ги посетете има изобилие от цветове и красоти. Аз в момента съм с този:
4. Ето един нов линк.. само от преди 1 седмица.. Адски креативната идея, за да незабравям да пия вода. 
Тук може да намерите файла, за да си ги изпринтирате, бях го забравила, но още днес ще си ги направя, макар принтера ми да е черно бял.





5. Последно едно цветно клипче за настроение:


Желая ви усмихнат ден.. Надявам се подбраните от мен неща да са ви харесали, ако да ще има още :)

4 коментара:

Hristovica каза...

Стела, линкчетата ти са страхотни и пълни с настроение. Благодаря ти,че ги сподели :о)

Petya каза...

Много сладки идейки, клипчето е невероятно!!!

Cvety каза...

Приветствам идеята ти за такива публикации, много ги харесвам подобни инициативи. И на мен се случва да разглеждам безкрайно такива местенца от типа DIY, вкл.за обзавеждане, толкова, че понякога се "губя" и от гледане не стигам до творене :)
Интересни са споделените тук идеи, а клипчето направо омагьосва :)

Svetla * каза...

Последното клипче е уникално !!! Невероятна идея ! Страхотно вдъхновение ! :)

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;