понеделник, 27 юни 2011 г.

Цветно настроение и добри идеи..

На бързичко ще ви спретна 5 линкчета :) За настроение през следващата седмица :

1. Сладко проектче за децата, но и много сладурски "дизайнерски" хартии могат да излезнат от това :)  Непременно го пробвайте :)












2. Усещам как за следващия семестър ще съм с DIY тетрадки :) Ще са малко по-шарени от тези, но ще спазя принципа от този линк.









3. Яко линкче. Само не знам как ще ми даде сърце да ги сложа на стената вместо да си рисувам с тях :)









4.Виждала съм го на няколко места подобен туториал, но сега го видях и тук :) и реших да го пусна..









5. Ето ви и едно цветно клипче :) Много ме израдва мен, надявма се да ви зарадва и вас

Приятен ден и дано сте си харесали нещо :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;