понеделник, 28 ноември 2011 г.

Заскрежен ефект ниво/level 2


Реших да развия идеята за скрежта - и вместо с бяла акрилна боя този път пробвах с течните перли и по-точно с тези от видя Бял опал (White opal). Според мен се получи още по-реалистичен ефект. Много нежно и ефирно се заскрежи прозрачното листче над надписа. Не можах много сполучливо да хвана на снимка ефекта, но надявам се ще придобиете представа :) На третата снимка, цветовете се поизгубиха, но пък най-добре се вижда май, за това я слагам.

Като стана готова картичката видях, че на едната от хартийките има елхички - стилизирани и доста странни, но все пак елхички, та ще я покажа пак на Гери в Картичкофурийско предизвикателство "Коледна елха". Макар да не беше предвидено да е за някое предизвикателство.


3 коментара:

Маги каза...

Хартиите са чудесни. Заскрежения ефект наистина е станал много нежен и ефирен.

Miss Emerald каза...

И на мен ми хареса много заскрежения ефект, станал е суперски, но да не забравяме и страхотните хартии, които си използвала и чудесно съчетала!

~Gery~ каза...

Интересен и идеен,
ефекта е наистина чудодеен!:)

Радвам се, че предизвикателството ми при Картичкофуриите те е вдъхновило така и ти благодаря, че участва!:)

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;