петък, 16 декември 2011 г.

Цветно настроение и добри идеи..

Този път в коледни багри :)


1.Започвам с едни сладки хартиени дръвчета, които умирах да направя за тази Коледа, но ще си ги гледам само на картинка от липса на време за каквато и да е направа на коледна декорация. За това пък, ако на вас ви се прави и имате как погледнете тук.











2. Почвам да се улавям как само се заглеждам към тези рамки с копченца и перлички :) в предишни постове с такава насока ви показах и поне още 1 такова творение. И сега отново :) Кога ли ще видите обаче такова сътворено от мен!? Тук няма туториал, но мисля, че е очевидно какво трябва да се направи. Снимката взех от тук.












3. Още една коледна декорация от Марта Стюард, която силно ме впечатли. Ето на този линк ще откриете обяснения и размери на лисчетата, а ако се загледате в страницата, която ще ви се отвори - под картинката на елхичката има клипче, за да видите нещата нагледно.










4. И последно тези нежни снежинки, които определено нямам смелост да пробвам да направя, но вие може да имате :)Ужасно красиви са, нали :) Ето тук може да видите как се правят.






Този път без клипче, но се надявам не до толкова цветните, но пък ужасно добрите идейки да са ви донесли коледно настроение. Скоро няма да видите творения от мен, макар да имам да ви показвам първия си мини албум <3, нямам времето да правя публикация за него сега. Ще се опитам да намеря време след Коледа и преди да съм се завърнала към задачките за университета, но ще видим. Единствения ми останал проект за Коледа, който със сигурност ще трябва да завърша е картичката за Картичкофурийската Коледа. Но и него няма да видите скоро по всяка вероятност :Р е освен може би получателката му. Оставям ви за сега и ви пожелавам усмихнат ден и весело прекарване на скорошния празник :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;