вторник, 20 декември 2011 г.

Коледни панделки 1

И така, възползвах се от освободилия ми се понеделник и цял следобед се трудих над 4 картички, 1 от които няма да ви покажа сега (защото картичкофурията си я чака за Коледа и не искам да и развалям изненадата), а другите три, които са изключително подобни една на друга, ще пръсна в 3 поста.
Това е първата от картичките, снимките не станаха добри, но в 8 сутринта, преди упражнение, със свършваща батерия на фотоапарата - толкова.

Та и трите картички ще отидат при семейството и роднините на приятеля ми, за това исках да са подобни една на друга, изчистени, елегантни и нашепващи "Празник". Идеята с панделките от доста време ми е в съзнанието и при първа възможност я осъществих, лесна е, а и доста красива, не мислите ли?  Във всяка една направих топъл ембос с хубав печат, който всъщност точно на тази картичка, стана един, от най-сполучливите ми. Естествено в бързината сутринта бях забравила да го снимам, а сега - почти не си личи, колко хубаво се очертават снежинките в буквите.

С трите картички ще изгърмя трите си опита в Забавлятелство Второ: "Коледа, та дрънка" , тъй като така или иначе това са последните картички, които правя за годината. Така, че до края на 2011, освен днешните 3, ще видите най-много още 2 публикации - на първия ми мини албум и на картичката за Картичкофурийската Коледа пътуваща вече към Цветни Фантазии :) За която много се надявам да и хареса.
Ами това е. След малко пускам Коледни панделки 2 :)

1 коментара:

skylife каза...

Дам, напълно те разбирам за снимките...аз съм така всеки път...преди работа :-) Супер картичка - опакована точно като подарък - 2 в 1...отивам да видя и другите ;-)

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;