четвъртък, 12 април 2012 г.

Лилаво и жълто

Отдавна не съм се включвала тук :) Нито с постове, нито с коментари :)
 Но ето, че една отдавна запланувана идея си намери път през ръцете и лещите на фотоапарата :Р :) Отчасти защото така неволно съвпадна с предизвикатеството, отчасти защото ми се иска по-честичко да се вмъквам при вас, ще пусна това герданче при Двете Елши и тяхното великденско предизвикателсвто :)


Така пролетно и позитивно си го нося тези дни :) А сега ще го пренеса и до Стара Загора където ще прекарам великденските празници :)

Държа да отбележа, че само герданчето е за предизвикателството, но толкова ме сърбяха ръцете, че си направих и обечки към него :) да си ходят :)




Надявам се ви е харесало моето лилаво-жълто предложение :) да ви е накарало поне да се усмихнете :) И с пожелание за уютно и вълшебно прекарани великденски празници ви оставям до нови включвания от мен :)

4 коментара:

Miss Emerald каза...

Стеле, мнооооого добра комбинация! И перличките, и канапчето, и тези перца, които толкова много ефирност да придават! Със здраве да си ги носиш!

Maria Tchotcheva каза...

Много свеж и красив комплект! Жълто и лилаво в комбинация ми е любимо. Незабравими празнични дни ти желая :)

Илияна каза...

Обичам твоето въображение, отново си надминала себе си. Много ми харесват и картичките които правиш, надявам се да твориш много и скоро, много успехи и голямо въображение.

Creations каза...

Много по темата!!! Перличките наистина са чудесни и точно на място:) Успех!

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;