сряда, 25 април 2012 г.

Без повод...


Здравейте :)

 Показвам ви една семпла, по моите критерии, картичка направена без повод - просто за разпускане и със останали ми малки парченца декоративна хартия :)
 Основата също е един "съсипан" картон, който бях омазала с червеното си мастило на няколко места..
 Картичката не е много оригинална, виждала съм много в този дух из нета.. Но беше идеална просто за почивка.. рязах си.. лепих си.. и си отпочивах след тежка седмица.. Мисля, че след тази събота, за да си почина ще трябва да направя 10-тина такива :Р 

Надявам се вашата седмица не е и не се очертаа да завърши изпълнена с предизвикатеслтва ( и не не говоря за картички ).. :)

2 коментара:

Hristovica каза...

Стела, много е хубава. Личи си, че си я направила с удоволствие и за разтоварване...при мен такива картички стават най-хубави и естествени, а явно и при теб. :о)

Miss Emerald каза...

Картичката е разтоварила теб, разтовари и мен! Много харесвам подобни и все им се радвам като ги видя, твоята е тооооолкова сполучлива, истински релакс!

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;