сряда, 9 май 2012 г.

Кутийка - Пълна промяна..

Здравейте :)

На пук на неприлично ранното ми събуждане тази сутрин, от което ми се струва, че вече са минали векове. И на пук на това, че идват тежки седмици в университета и не знам дали ще мога да публикувам толкова много (защото, нали разбирате, публикувам и без това супер често снимки и постове :D ). Искам да споделя с вас последното си творение.




 Малко за него. Попадна ми една кутийка, невпечатляваща с нещо по-особено. Но в мига, в който я видях, в съзнанието ми имаше идея в какво ще се превърне :) Не исках да я претрупвам с много  и големи неща. Исках да изглежда елегантно, винтидж, но да не прекалявам.


 Това е поредното творение, което правя без повод. Макар, че доста бързо си намери притежател. Просто след като стана готова, я погледнах и беше решоно да я подаря на човека, за който ми напомняше :)


 Приготвила съм си една друга кутийка, този път от бонбончета, в която си слагам дребни нещица, готови да отидат по картичките ми :) Та смятам да я направя в подобен дух :) и този път да си е за мен :) Дано ми остане време скоро :)

 Приятен и ползотворен ден, дами :) Надявам се да съм ви очаровала с моето творение , вдъхновила или поне леко впечатлила. Е, ако не съм има и друг път :) До скоро!

2 коментара:

Miss Emerald каза...

На мен ми харесва и декорацията и това, че си й дала втори шанс да бъде използвана и любима за някой! И ще стискам палци да ти остане все пак време и отново да ни зарадваш с друг проект!

Hristovica каза...

Много свежо, много дамско и практично!Аз лично обожавам такива кутийки и буркани, така че всичко да ми е пред очите на тоалетката...иначе забравям да използвам нещата :о)))

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;