четвъртък, 31 май 2012 г.

Цвете от лъжички...

Здравейте, приятели..

Нямам време за приказки... както нямах време и за хубави снимки :)

Но в един от кратките моменти на почивка, които си откраднах, се роди следното бижу.


Цветето е от лъжички.. тук след ивестно време ще поставя лик за tutorial-a от който гледах как се праиви, но сега нямам време да го търся обещавам да редактирам тази публикация при първия възможен случай.


За останалата част от бижуто разглобих един прекалено дълъг за мен гердан и го допълних с прозрачните мъниста.. отделих малки части за обеците и прибавих по едно жълто мънисто накрая.


Много се разговорих.. Дамо да допълня, че е за предизвикателството на Елшите.
Приятен ден и усмивки от мен. :)

3 коментара:

Unknown каза...

Страхотно е :) Браво :) и аз отдавна съм го харесала, но все не остава време да го направя :)

Miss Emerald каза...

Разкошен комплект! Толкова е красив и слънчев, слънчев! Перфектно си се справила с изработката му!

Veselina каза...

Много красиво, Стеле, впечатляващо! Браво, страхотно си се справила!

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;