четвъртък, 20 октомври 2011 г.

Как оцветявам 2

Здравейте отново :) Предишната ми публикация получи необичайно много коментари и реших, че ще явно темата ви е интересна.. За това съм ви подготвила още няколко :) Ще започна с Емма.. Принтирах си няколко по-големи картинки даващи възможност за експерименти и по-видим резултат от техниката и си ги взех на лекции (сряда е дълъг и изтощителен ден почвам в 8 и свършвам в 8, та ми трябва, нещо да отпочивам, когато и без друго не мога да се съсредоточа). Една колежка и даде името :) Ето как изглеждаше тази сутрин преди да извадя терпентина от шкафа :) Има близък кадър на личицето и, където съм смесила охра и розово.. Мислих да и направя червени румени бузки, но явно ще е в бъдеще.

Съжалявам, ако ще ви затрудня, но за да изглеждат по добре, намалих размера на снимките в самата публикация на малък, за да ги видите големи цъкнете/кликнете  върху първата и blogspot ще ви ги листне големи на черен фон. За да дочетете написаното от мен горе в ляво има Х- че за изход :)







 Ето как изглежда Емма сега, след като си поиграх малко с терпентина. На места съм излизала и не съм внимавала много, но мисля, че все пак се получи добре :)



Може да се получи и по-добре :) Но предполагам до толкова стигат възможностите ми в момента :) Все пак мисля още доста да се позанимавам с това :) 

Еми това е , имам още няколко неща за снимане :) и да ви подбера няколко клипчета. Ако някой започне да се занимава ще се радвам да ми покаже резултата и да ми сподели впечатленията си по някакъв начин - с линкче в коментарите, мейлче на пощата или каквото друго измислите :)

Хубав и усмихнат ден :)

П.П. След дълго търсене, поради некадърно запазен от моя страна линк, ето и дигиталния печат, май все още е свободен за теглене :) 

1 коментара:

Miss Emerald каза...

Стеле, благодаря и за това показно! Определено ме запали и един ден попадне ли ми такова чудо, ще опитам и аз!

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;