неделя, 9 октомври 2011 г.

Цветно настроение и добри идеи..

Вън е мрачно и дъждовно и макар на интровертното ми Аз да му е хубаво в топлото и уютно вкъщи, смятам, че на много хора ще им подейства добре една доза от цветно настроение и добри идеи ;) Еми, това беше увода, ето ги идеите:

1. Ето една идея, която мисля да използвам в следващата картичка, която ще направя :) Много си ходи с тикви и духове, а с паяците направо си тича :) така че е напълно актуална :)







2. Дори малките сладки или бонбонки могат да се поднесат в прекрасни кутиийки. Сладка и проста идея, но не бих се сетила сама да го сторя :)






3. Връзването на възли вече не е същото :) Тук ще намерите линк към клипче в YouTube, в което бавно и ясно са показани стъпките за тази красота :)










4. В този пост виждам потенциални малки тиквички :)











5. И едно клипче, ако ви се гледа :) http://vimeo.com/29539806

Усмихнат ден :)

1 коментара:

Cvety каза...

И аз разглеждам доста такива идеи и местенца, но в твоите предложения винаги има нещо ново за мен :)
Благодаря, че намираш време да ги споделиш!

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;