вторник, 11 октомври 2011 г.

Коте с тикви, паяжини и червейчета :)






Здравейте :)

Докато правих тази картичка се зачудих, кой пък в България подарява картички за Halloween.. Някаква идея? Може би, ако отиваш на парти за празника можеш да занесеш на домакините. Не знам :? малко съм объркана от идеята на картичките по този повод, но са ми сладки и затова реших да направя една, за опита и пробата. :) Нямах подходящ печат или надпис и за това импровизирах :) Ето няколко снимки от процеса ми на работа:



Тук се промъкнаха две червейчета да видят какво правя :Р :) Ииии една идея - в кутийката от чай си държа малкото акрилно блокче и всичките 8 малки VersaMark мастилца. :) Тук съм оставила да се види и печата, който ползвах, тиквата си я нарисувах аз, така, че ако не ви изглежда добре - от това е :Д :)



Това е първата подредба, която ми дойде на ум и лепилото тук не е играло още :) Само съм наложила всичко, за да видя дали ми изглежда добре :), защото понякога, картината, която ми е в главата и това, какво излиза накрая се различават, така че почнах да изрязвам всичко и преди да лепя да поглеждам дали ме удовлетворява :) Е, в случая - не ме удовлетворяваше.



Реших, че паяжината, която между другото не се получи толкова ефектно, колкото желаех, а и се оказа, че е трудно да режеш през 8 ката картон :Д (Кой ли би предположил :Р ), се вижда прекалено малко и резнах едната "вратичка" на картичката по диагонал. Тук вече всичко освен кръгчето на котето е залепено, но още не бях убедена, че мястото на котето е долу. :)



Та да, май бях права :) Това е окончателния вариант, който сега не знам какво да правя :Р :) Но пък си поиграх с печатане и рисуване, рязане и цветове (мрачни, но все пак цветове :), а и похапнах желирани червейчета :)
Надявам се да са ви интересни тези мои малки премеждия от вчера :)
Лек и усмихнат ден ви пожелавам :)

9 коментара:

Petrа каза...

Как така са ти останали червейчета за финалната снимка :), аз ако бях - нямаше да дочакат :Д ?!! :)

Miss Emerald каза...

Супер е! Много добро хелоуинско попадение, нищо, че няма на кой да я дадеш! Важното е, че си се забавлявала и си си доставила удоволствие! А тиквата си е страхотна, точно като за празника!

Cvety каза...

Може би е удачно да се подаряват на хора, които просто ги харесват - заради цветовете, или заради някой готин печат. Аз, например, ги харесвам точно по такива причини и също искам да направя от доста време, и все нещо друго излиза :) Много ти е готина картичката, как да не я хареса човек, дори и да няма общо с празника?
Поздрави!

Green-Eyed Girl каза...

Чудесна картичка! Много празнична и закачлива. Спокойно можеш да я подариш на познато детенце (заедно с пакетче от тези вкусни червеи). Със сигурност ще си спечелиш фен в негово лице!

Daira каза...

Картичката е от прекрасна , по-прекрасна! Страхотна паяжина и сладко коте с тиква- а предполагам червейчетата са от сладки , по-сладки.;) Благодаря ,че се включи в играта на Хобисимо- ХЕЛОУИН.:)

Mila каза...

Много сладруска картичка! Както каза Вели по-горе може да се подари на детенце или ако правиш маскено парти по случай Хелоуин, а може и да не е по този случай. Тиквата страхотно си я нарисувала! Не виждам както да не ни харесва:) Аз съм голям инвалид в това отношение и даже не се и опитват да творя ръчно :))
А комбинацията се е получила много добре и перрфектно се допълва от червейчетата, които са много добро попадение точно за празника:) Благодаря ти за участието при нас и Хобисимо!

Deni каза...

Много е хубава картичката ти, закачлива и страааашна! Има си почти всичко хелоуинско , е ... само паяците липсват, но пък си има червейчета, ха, ха...

I Love Making Things каза...

Благодаря на всички за милите коментари и за идеите, на кого да я подаря, но уви покрай мен няма малки деца, а на Хелоин ще съм с едни индивиди невникващи много в творбите ми :Р :) Май картичката ще си поседи в кутията.
Червейчетата бяха излапани веднага след снимката, така, че за тях не се притеснявайте, на топло са и да бяха много сладки :)
Не направих картичката за предизвикателството на Хобисимо, но пък като видях, че го има реших да я включа, така че благодаря и на тях за обърнатото внимание :)

Ivaalex каза...

Много мило котенце, и тиквичка. Браво, все някое детенце има наблизо, ако не бих ти пратила моите, ама са така далеч, и все пак са желаещи. :) Успех.

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;