петък, 28 октомври 2011 г.

Мания по паячета :)

През изминалия месец имах нова мания... да правя паячета :) Първите ми опити бяха през лятото когато ви показах тези двама сладури. Сега вече са цяла армия.. Ето да ги видите :)

 Тези последните черни красавци, днес отидоха при притежателката си, която си ми ги поръча :) в този вид :) И точно с тях смятам да участвам в Хелоуинското предизвикателство на Хобисимо :)

Не съм измисляла аз паячетата гледах ги от тук, просто ги разнообразих в различна мъниста и избрах други цветове :)

8 коментара:

Miss Emerald каза...

Страхотни са! Ей така, като не са живички, много ми харесват! А идеята за закаченото е много оригинална! Поздравления!

Mila каза...

Супер оригинален проект! Казано честно са ми като живи и чак тръпки ме побиват... Невероятни са и като аксесоар. А с картончето и нарисуваната паяжинка направо е тотално завършен проекта.
Благодаря ти пак за участието при нас и Хобисимо!

Mila каза...

Чуден аксесоар за наближаващия празник, станалиса много сполучливи :)

Deni каза...

Супер са, особено върху черния картон с паяжинката!С какво е направена бялата паяжина?

Em каза...

Много са оригинални! Получили са се ужасно сполучливо и много ми харесва, че изглеждат като истински! И аз искам да си имам такива...

I Love Making Things каза...

Благодаря ви за милите коментари :) Радвамсе, че ви допадат :)

Дени, Паяжината е нарисувана с бял химикал , с гел май се водят (нещо от този сорт: http://www.soularts.com.au/Pens/UM-153-b.jpg ).

Ем, дала съм линк към туториала, от който съм гледала, така че много лесно ще се сдобиеш с едни :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Ех,че паячета...Съвсем като живи са.. Направо си представих, как заглеждат ужасено притежателката им с думите: "Имате пяк на ухото.." БОООООООООООООО :):):)

Kirsty Vittetoe каза...

Cute, thanks for sharing!
Hey, Pixie Dust Paperie is having a giveaway, we have 4 prizes this month, please come join in the fun!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

Публикуване на коментар

Първото ми влизане в топ 5

Общо показвания

Ноември 2011. Предоставено от Blogger.
 
;